Naslovnica O nama

O nama

Poliklinika Lumbago privatna je zdravstvena ustanova koja se bavi dijagnostikom i liječenjem bolnih sindroma kralježnice. Osnovna djelatnost poliklinike je dijagnostika i liječenje bolova povezanih s degenerativnim bolestima kralježnice, bez operativnog zahvata, spinalnim intervencijama koje se provode ambulantno i u lokalnoj anesteziji. Kako se radi o intervencijama i načinu liječenja koji su u Hrvatskoj novost, više o svemu možete pročitati na stranicama poliklinike.

Polikliniku je uz pomoć svojih suradnika početkom 2010.g. osnovao mr.sc. Dražen Kvesić, dr.med., specijalist kirurg s 15-godišnjim iskustvom u liječenju bolesti kralježnice, ranije zaposlen u Klinici za traumatologiju u Zagrebu.

„U travnju 2013. Poliklinika Lumbago, postaje sastavni dio Poliklinike Arithera „

Tim poliklinike čine stručnjaci specijalizirani u liječenju bolesti kralježnice koji će zajedno s vanjskim suradnicima predano raditi na ublažavanju Vaših tegoba:

Mr.sc. Dražen Kvesić, dr.med.specijalist kirurg
Dr. med. Viviana Mršić, spec. anesteziolog i intenzivne medicine
Dubravko Kamenarinženjer medicinske radiologije
Kristina Vidakovićmedicinska sestra

Locirani smo u centru Zagreba, u Bukovačkoj ulici br. 1. Novouređeni prostor poliklinike smješten je na prvom katu nove poslovne zgrade, lako je dostupan svima, prilagođen potrebama invalida.
Radno vrijeme je fleksibilno, prije i poslije podne, prilagođeno Vašim potrebama. Na pregled se dolazi isključivo prema dogovorenom terminu, a narudžbe se primaju putem telefona.
Svoja pitanja možete uputiti i putem e-maila, a odgovorit ćemo svima koji pošalju upit.